Voorbereiding - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjan Folkerts - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjan Folkerts - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

22 Februari 2012 | Nederland, Elst

Het schiet al op.
Nog 35 dagen en dan ga ik op pad.
Ik zit middenin mijn voorbereidingen. Veel inentingen gehaald, visum is aangevraagd,verschillende vaardigheden op mijn werk erbij geleerd,etc.... O ja, wat moet ik nog kopen? Wat is handig om mee te nemen?
Vergeet geen malaria pillen, vergeet geen Deet creme, zo kan ik nog wel doorgaan, maaaaaaaaar:
Laat het nu maar gebeuren!
Wat zal ik iedereen missen. Vooral Jacko en de kinderen. Mijn ouders, collega's en vrienden.
Maar ik moet dit doen! Ik voel en weet dit.
En wat zal ik met een bult aan ervaring thuis komen.

  • 27 Februari 2012 - 18:57

    Maartje-marijke:

    De voorbereidingen; zo spannend maar ook zó leuk !! Het komst steeds dichter bij! Een ontzettend grote uitdaging en jij durft hem aan te gaan !! Ik vind het erg knap van je en wens je veel succes met de voorbereidingen!!
    Ik ga je via deze site zeker volgen en heb hier links op het scherm mijn email adres al ingevuld zodat ik altijd een mailtje krijg zodra jij een nieuw verhaal op het internet gezet hebt !!
    Marjan, succes met de voorbereidingen, maar geniet ook van deze spannende tijd!!

    Lieve groetjes van maartje-marijke

  • 04 Maart 2012 - 08:21

    Maart:

    Oeps nu gaat het echt snel Marjan!

  • 05 Maart 2012 - 20:49

    Gerdien:

    Wat stoer dat je dit gaat doen Marjan! Ik lees je verhalen en belevenissen graag! Alvast een hele goede reis en tijd daar toegewenst!

  • 06 Maart 2012 - 15:06

    Bernadette Rijnderts:

    Hoi Marjan
    Super de site complimenten,wat een organisatie allemaal voor jou en iedereen om je heen.
    Ik wens je Gods nabijheid toe in alles wat je nog gaat ondernemen.
    Warme Groet Bernadette.

  • 07 Maart 2012 - 19:18

    Marlies Verplak:

    Hallo Marjan,

    Waauuuww meid, wat geweldig en byzonder dat je dit gaat doen!
    Doet me een beetje denken aan je eerste ervaringen/ tijd als verloskundige: Zo heerlijk enthousiast, spannend en nieuw als alles was.
    Ik wens je een fijne, mooie tijd toe!
    Liefs marlies.

  • 14 Maart 2012 - 11:11

    Wilm Meijer:

    Hey Marjan,

    Mooie site zeg!! Wat een hoop werk zo. Ik ga je missen hoor! Maar vind het super goed van je.

    xxx
    Wilma

  • 16 Maart 2012 - 10:12

    Belia:

    Hi Marjan, wat een uitdaging en je blijft ondanks al het georganiseer zo ontzettend enthousiast. Fijn dat we straks via Eva horen wat we nog aan Jacko kunnen meegeven voor jou daar.
    Ik wens je alle succes toe met je werk wat je daar gaat doen. liefs Belia

  • 20 Maart 2012 - 21:41

    Ingrid Sies:

    Lieve Marjan!
    Wat heb je een mooie website en wat komt je reis nu al heel dichtbij. Heb je alles tot in de puntjes kunnen regelen? Fijn dat je zo'n duidelijk stukje in Zuidgeluid hebt gezet, dat geeft ons nu al voldoende gebedsstof! We willen heel graag betrokken zijn bij je belevenissen en zullen je dus blijven volgen. We wensen je een fantastische tijd en bidden om Gods kracht en bescherming voor jou! Groetjes, Bert en Ingrid Sies

  • 22 Maart 2012 - 15:47

    Emma En Rob Gast:

    Misscien zit je op dit moment al in de lucht!! Veel sterkte en plezier op de lange reis!

  • 22 Maart 2012 - 15:47

    Emma En Rob Gast:

    Misscien zit je op dit moment al in de lucht!! Veel sterkte en plezier op de lange reis!

  • 23 Maart 2012 - 10:24

    Emma En Rob Gast:

    Oeps, een beetje dom.
    We wisten wel dat je pas volgende week gaat. Maar toch een foutje, bedankt.
    Een goede week nog toegewenst in Elst. Met krachtige rust en een dynamieke visie!

  • 25 Maart 2012 - 07:32

    Erica Thyssen:

    Hallo Marjan
    Nog drie dagen...... Spannend.
    Alvast heel veel succes en een goede reis. Geniet van alle bijzondere momenten die je meemaakt! We volgen jou.
    Groetjes Erica, Michel, Britta en Nena

  • 27 Maart 2012 - 19:29

    Sabien:

    Jeetje Marjan, tis bijna zover!! Spannend hoor, wat zal je daar veel indrukken opdoen. Ik ga je via deze site volgen, leuk!

  • 28 Maart 2012 - 09:52

    Bo:

    Marjan,
    Via deze weg wil ik je heel veel plezier, geluk en een geweldige ervaring wensen..Alle mooie en minder mooie dingen zullen een enorme indruk op je maken, dat weet ik zeker! Zet 'm op daar, en dat er maar heel wat Ethiopische kindjes geboren mogen worden in jouw bijzijn. Tot over een paar maandjes in Rijnstate!
    Liefs Bo

  • 28 Maart 2012 - 19:39

    Channa:

    Hele goede reis morgen! Veel plezier, succes en mooie ervaringen!
    Groetjes

  • 28 Maart 2012 - 21:05

    Heidi Bolsenbroek:

    Hey Marjan,

    Je gaat al bijna!!!! Ik kan me nog goed herinneren, dat je vertelde dat je dit ging doen. Wat was je enthousiast!

    Ik wens je heeel veeel zegen, plezier, ervaring en liefde toe. Wat fijn dat je voor deze mensen veel kunt gaan betekenen.

    Ik ga je volgen hoor.

    Liefs Heidi

  • 29 Maart 2012 - 18:17

    Willem&Ada:

    He je bent weggevlogen. k Ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Je eerste ontmoetingen in Ethiopië. Je vermoeidheid, spanning, reisstress en genieten, ervaringen. Kom maar op met je verhalen, liefs van ons

  • 30 Maart 2012 - 16:50

    Yvonne Glaser(neonat:

    Hoi Marjan,heb je een goede vlucht gehad??????
    Ik wens je een leerzame en gezellige periode in Soddo.

  • 02 April 2012 - 17:54

    Esther Huigen:

    Hey Marjan, Wat een moedige onderneming, maar we vinden het wel wat voor jou. Leuk om je te volgen! Veel wijsheid, uithoudingsvermogen, kracht, en Gods zegen toegewenst!
    groetjes, Dirk&Esther

  • 10 April 2012 - 12:30

    Annet Heyn:

    Hallo Marian, wat een ervaring, wat een reis!!! Dat je dit allemaal meemaakt !!!! geweldig maar ook moeilijk lijkt me. wat een mooie verslagen maak je, ik lees het als een boek maar ondertussen realiseer ik me dat je heel ver weg een hoofdrol speelt in dit boek die gewoon werkelijkheid is. Iets om nooit meer te vergeten lijkt me.
    Ik wens je nog heel veel kracht, kennis, improvisatie, plezier toe. groetjes Annet Heyn, Doetinchem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Welkom allemaal op mijn site. Als jullie deze site bezoeken ben ik onderweg met het vliegtuig naar Ethiopië, of ik ben al aangekomen op de plaats van bestemming. Waarom deze site? Ik ga als verloskundige 2 maanden vrijwilligerswerk verrichten in een klein ziekenhuis in Soddo. Dit is een plaats in Ethiopië. Ik zeg tijdelijk mijn veilige baan als verloskundige in het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem vaarwel (snik) en ga de uitdaging aan! De reis gaat vanaf Amsterdam naar Caïro. Hier stap ik over en reis door naar Addis Ababa. Daarvandaan moet ik nog 450 km (6 uur) met de auto reizen naar het ziekenhuis in Soddo. Dit ziekenhuis werkt vanuit een christelijke achtergrond. Vanuit het ziekenhuis probeer ik jullie als achterban regelmatig op de hoogte te houden, dus laat vooral eens een berichtje achter op mijn site! Geniet van mijn verhalen en foto's. Wilt u mij en de patiënten die in het ziekenhuis behandeld worden financieel ondersteunen? Rekeningnummer:4457697 t.n.v. M.Folkerts-de Bruin, onder vermelding van: Verloskundige in Ethiopië. Alvast bedankt namens de mensen in Ethiopië! Site ziekenhuis: www.soddo.org marjanfolkerts@hotmail.com

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1108
Totaal aantal bezoekers 57819

Voorgaande reizen:

29 Maart 2012 - 29 Mei 2012

Passie voor de medemens en verloskunde

Landen bezocht: